Gisteravond vond het op Museumplein in Amsterdam de traditionele afsluiting van de Uitmarkt plaats met de Musical Sing-a-long, tegenwoordig de Musical Awards: The Kick-Off. Het was de 45ste editie van de Uitmarkt en de zeventiende editie van de Musical Sing-a-long. Dit uitzending op NPO1 die werd dit jaar gepresenteerd door Frits Sissing en Marlijn Weerdenburg en werd in totaal bekeken door 2.082.000 mensen zo blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het gemiddeld aantal kijkers lag zondagavond op 885.000.
Afgelopen jaar keken er ook 2 miljoen mensen naar de Musical Awards: The Kick-Off met toen een gemiddeld aantal kijkers van 785.000. Een jaar eerder keken er in totaal 1.758.000 mensen. Het gemiddeld aantal kijkers lag destijds op 701.000 kijkers. De edities ervoor keken er 989.000 mensen (2019) en 1.044.000 mensen (2018).
Optredens deze editie waren er van de musicals: Charlie and the Chocolate Factory, Dagboek van een Herdershond, Blind Date, Les Misérables, Grease, The Prom, De Mol en de Paradijsvogel, Before After, Sweeney Todd, Checkpoint Charlie, We hadden liefde, we hadden wapens, en Spring Awakening.
Alle optredens van zondagavond kun je terugkijken op deze pagina.