De populaire familievoorstelling, Assepoester De Musical, mocht deze week een platina VVTP-award in ontvangst nemen omdat er meer dan 50.000 tickets zijn verkocht voor deze musical. Het nieuws werd bekendgemaakt in de uitzending van Koffietijd op 16 maart. Hierin was te zien dat presentatrice Eline de Ruig de CEO van Van Hoorne Entertainment, Michael van Hoorne, overviel en hem de award overhandigde. Na Les Miserables en 14 is Assepoester De Musical de derde die een VVTP-award in ontvangst mocht nemen. Daarbij is het de eerste familievoorstelling die verrast werd met een ticket award.
Van Hoorne Entertainment is erg trots op deze prijs. Zo brengen zij al jarenlang diverse sprookjesmusicals naar het theater en maken deze door een twist toe te voegen aan het verhaal uitermate geschikt voor families. Door dit concept zijn de sprookjesvoorstellingen van Van Hoorne Entertainment echte publiekstrekkers te noemen. Dat blijkt nu door de VVTP-award, maar ook vorig jaar al mocht sprookjesmusical Belle en het Beest de Musical Award voor Beste Familiemusical winnen. Michael van Hoorne laat weten mega trots te zijn op de prestatie van de sprookjesmusicals: ‘Al 15 jaar lang zijn onze sprookjesmusicals een mega hit, het maakt mij mega trots dat die hoeveelheid kaarten die we verkopen wordt beloond met een award.’
Assepoester de Musical is nog tot en met juni te zien in verschillende theaters door heel Nederland.