Disney heeft het artwork voor Frozen the Musical online gedeeld. Middels de onderstaande video werd het logo voor de nieuwe musical van Disney gepresenteerd. Het ontwerp is gemaakt door Serino Coyne, het bureau maakte eerder ook het artwork voor onder andere de Broadway-versies van Aladdin, On Your Feet! en Wicked.
Uiteraard werden er een hoop andere ontwerpen gemaakt voordat het onderstaande resultaat werd bereikt. Hieronder zie je de zevens concepten die ook de revue zijn gepasseerd en werden gedeeld door Serino Coyne met The New York Times. De posters waren onder andere te voor de hand liggend, te speels, te veilig, te creepy.
Niet genoeg persoonlijkheid
Te creepy
Te veilig
Te speels
Te voor de hand liggend
Te specifiek
Te sci-fi-achtig
Frozen zal vanaf donderdag 17 augustus tot en met zondag 1 oktober te zien zijn in het Buell Theatre in Denver, dit is een try-out periode. Vanaf volgend voorjaar zal de nieuwe musical van Disney dan te zien zijn in het St. James Theatre op Broadway. De video met de onthulling van het nieuwe logo/artwork kun je hieronder bekijken.